Szukasz wskazówek dotyczących tego, czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Dobrze trafiłeś!
Jeśli posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić solidną firmę SEO? Należy skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO
Nie można negować, iż cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak np. Yandex, Rambler czy też Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, na ogół jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
- umiejętność estymacji czasu i budżetu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google zaznacza również, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą widoczne efekty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.