Na seo4.net dowiesz się, jak zamówić pozycjonowanie stron.
Pozycjonowanie stron to wielorakie prace mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w efekcie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi lub samego brandu.
Algorytm Google klasyfikuje każdą witrynę internetową pod kątem plus minus dwustu rozmaitych wskaźników. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na daną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają m.in. jakość treści, prędkość ładowania, jak również linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne).
Wpisując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, użytkownik otrzymuje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najbardziej pasujące do wpisanego hasła. Które adresy wyświetlają się w SERP na pierwszych pozycjach? Głównie te, których treść jest odpowiednio nasycona trafnymi frazami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), prawidłowo wykonane kodowanie, a także różnorodność linków przychodzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć je specjalistom z firmy SEO
Google systematycznie zmienia algorytm, stąd zaleca się zlecić pozycjonowanie sklepów i stron fachowcom. Odpowiednim wyborem jest agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale także copywritingu i tworzenia stron. Zlecając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które także podniosą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów www w Google?
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do właścicieli stron www, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niewyobrażalne jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej albo ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie śpią w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Według szacunków w przybliżeniu 97% osób szuka online informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu w Top10 wyników wyszukiwania znacząco zwiększa szansę, iż internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]